ר"ע בני ברק: "הצילו אותנו מפיקוח נפש? זו דמגוגיה"

אסתי פלד No Comments on ר"ע בני ברק: "הצילו אותנו מפיקוח נפש? זו דמגוגיה"

ראש עיריית בני ברק שוחח עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית ותקף את המשטרה על עצירת האירוע לכבוד החקלאים שומרי השמיטה: "במקום להביא כוחות משטרה מוגברים עצרו את האירוע"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין שוחח הערב (חמישי) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית, על המהומה בבני ברק בזמן התהלוכה לכבוד שומרי השמיטה. "התארגנו הרבה זמן קודם לאירוע המסורתי בבני ברק שמגיעים מאות חקלאים מכל הארץ בסוף שנת השמיטה. השנה עשינו שינוי גם בגלל דרישות המשטרה שהיו מאוד גבוהות ולדעתי לא יכולנו לעמוד בהן. הלכנו למתכונת אחרת בשיתוף המשטרה בהיכל בית המדרש ויז'ניץ והייתה שמחה גדולה מאוד. אחרי זה דובר שיהיו 4 משאיות שמחה וספארי עם חקלאים שיעברו ברחובות העיר. מיקדו את המכוניות בארבע מקומות שונים במסלולים שונים שלא יהיה לחץ".

הוא סיפר: "תוך כדי שיוצאים מויז'ניץ, אחרי עשר דקות נעצר הכל, בלי שום סיבה מוצדקת. אמר לי מפקד אחד הצלנו אותך מפיקוח נפש. אמרתי לו שזה דמגוגיה גדולה. למה לא עצרתם את העיר? כשהייתה הפגנה סגרו את העיר ל-5 שעות. במקום להביא כוחות משטרה מוגברים עצרו את האירוע".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "על אף התכנון והתיאום המוקדם מול עיריית בני ברק, שכלל תנאי בטיחות שנועדו לשמור על שלום הציבור, אלפי אזרחים חסמו את הכבישים ומנעו את התקדמות הרכבים, תוך סיכון של משתמשי הדרך ושל המשתתפים עצמם. כאשר נדרשה משטרת ישראל לאיזון בין הרצון להמשיך את האירוע על אף הסכנה לבין השמירה על שלום הציבור, הוחלט להפסיק את האירוע לאלתר לפני שיהיו נפגעים בנפש. לאחר מאמץ רב ומהלכי הידברות, נפתחו כלל הצירים וכלי הרכב יצאו בבטחה".



0 תגובות